gevonden ring

Discussie over Waarnemingen!
Foto's voor het Forum kunt u mailen naar: beheer@avifaunagroningen.nl

Moderator: hdelange

Locked
randomeda
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 99
Joined: 20 Apr 2011, 22:38

gevonden ring

Post by randomeda »

Hallo,

Een familielid van mij berichtte mij onlangs dat haar kat met een vogellijkje met ring langs kwam.Ik heb haar gevraagd de vogel te beschrijven en het ringnummer te lezen:

de vogel met ring was voor mij niet meer te identificeren, de nummers zijn: Z 058652 arnhem holland. Het was helaas ook niet meer genoeg voor consumptie, volgende keer beter hoop ik. Ik heb geen foto gemaakt van de bundel veren, een kop en twee pootjes, heb de boel opgeruimd voor Joost er mee aan de haal ging, iets met pedagogisch verantwoord speelgoed ofzo....

Iemand die iets hier mee kan of weet waar ik de waarneming door moet geven? De vogel is gevonden in Assen.

groet
randomeda
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 99
Joined: 20 Apr 2011, 22:38

Re: gevonden ring

Post by randomeda »

Hallo Klaas,

Inmiddels kreeg ik de tip om het via griel.nl te doen, maar ik weet niet of dat goed is gegaan. Ik kreeg de volgende melding:

"De gegevens van deze ring zijn helaas nog niet aanwezig in het systeem en worden nagevraagd bij de ringeigenaar.

Zodra de ringgegevens bij ons zijn binnengekomen, ontvangt u bericht van ons met deze gegevens."

Als jij het wilt proberen of een andere ingang hebt: 4-9-2013, 14:00, straat Salland in Assen. Doodsoorzaak waarschijnlijk kat.

groet
randomeda
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 99
Joined: 20 Apr 2011, 22:38

Re: gevonden ring

Post by randomeda »

Hallo Klaas,

Ok mooi! Dank je wel, ik ben erg benieuwd! Mocht ik geen bericht krijgen, dan laat ik het je weten.

groet,

Michel
Locked

Who is online

Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 62 guests