Allerlaatste oproep: Webbeheerders gevraagd!

Discussie over de Vereniging!

Moderator: hdelange

Locked
User avatar
hdelange
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 737
Joined: 03 Apr 2002, 23:00
Location: Groningen
Contact:

Allerlaatste oproep: Webbeheerders gevraagd!

Post by hdelange »

In januari 2013 heeft het bestuur en hebben wijzelf (Ana Buren en Henk de Lange) een dringende oproep gedaan voor mensen die zich willen aansluiten bij een beheerdersteam. In april hebben we deze oproep nog eens herhaald.

Deze oproepen hebben geleid tot 1 nieuwe beheerder Dieko Alting die de laatste maanden de fotogalerij voor zijn rekening heeft genomen. Er is vooral nog behoefte aan iemand die voor input kan zorgen voor de rest van de site en die deze, met een goede ondersteuning, op termijn zelf kan plaatsen.

Ana in ik hadden aangegeven per 1 mei 2013 te zullen gaan stoppen; dat hebben we nu verlengd tot eind 2013.

Echter, 1 beheerder is niet genoeg om het beheer straks te gaan doen; er moet er nog eentje bij komen in ieder geval. Met nog twee maanden te gaan doen we nogmaals een laatste oproep om er in ieder geval nog een beheerder bij te krijgen.

Bij deze dus nogmaals het verzoek: lijkt het jou ook leuk om een goed lopende website te kunnen beheren, meld je dan aan bij beheer@avifaunagroningen.nl

Twijfel je of je genoeg kennis of tijd hebt? Neem even contact op met Henk via bovengenoemd email adres.

Ana Buren en ondergetekende stoppen er echt mee per 31-12-2013, ikzelf ben alleen nog een tijdje op de achtergrond beschikbaar bij problemen of vragen.

De komende wintermaanden zijn een mooie gelegenheid om dit op te pakken!

Omdat onze website niet verloren mag gaan!

Henk de Lange
User avatar
hdelange
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 737
Joined: 03 Apr 2002, 23:00
Location: Groningen
Contact:

Re: Allerlaatste oproep: Webbeheerders gevraagd!

Post by hdelange »

Hallo iedereen,

we zijn nu weer 10 dagen verder, maar er heeft zich nog niemand gemeld die voor een gedeelte de site wil beheren als Ana en ik er mee gaan stoppen.

Naast Dieko moet er nog wel iemand bijkomen, anders gaat het lastig worden om de site nog langer op deze manier te gaan beheren.

Denk er nog even over na, je hoeft er echt niet meer elke dag uren mee bezig te zijn, als je artikelen kunt aanmaken hooguit een paar uur per week aan kwijt aan tijd.
In het begin iets meer om het te leren, maar zo moeilijk is het niet, ik biedt goede ondersteuning ook nog wel even na 1 januari als dat nodig is.

MvG,

Henk
Maricée Ten Bosch
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 80
Joined: 04 Mar 2009, 17:41

Re: Allerlaatste oproep: Webbeheerders gevraagd!

Post by Maricée Ten Bosch »

Hoi Henk,

in het interview dat ik destijds met Virry S. met jou mocht afnemen voor de Grauwe Gors heb ik je beter leren kennen.
Tijdens die ochtend werd me pas goed duidelijk wat een enorme klus jij op je schouders had genomen door het beheer over de website van onze vereniging. Ongelooflijk wat een hoeveelheid werk jij al die jaren, inmiddels bijna 13 (?!) verzet hebt... Uit liefde voor de vereniging? Liefde voor de vogels? Ik hoef de redenen niet persé te kennen, voldoende is te beseffen dat jij dit al die jaren 'gewoon' gedaan hebt. Wat een prestatie!!! Het is goed voor te stellen dat je het werk nu wilt overdragen. Ik hoop echt dat het lukt. We willen natuurlijk liever niet met z'n allen in een zwart gat vallen... maar ja, aan een dood vogeltje kun je niet trekken... Jij hebt gedaan wat je kon, pet af (roep ik vanaf de zijlijn)! Het is eigenlijk net als met de Grauwe Gors: de kwaliteit is zó goed, dat we met minder geen genoegen meer nemen. Maakt iets wat zo krachtig en goed is juist afhankelijk en kwetsbaar? Tsja... niets blijft wat het is, alles stroomt... da da da.. we moeten verder... of het houdt op... Doodzonde als Groningen stad en provincie onze ornithologische vereniging moeten ontberen (zonder website, zonder bestuursleden)... maar ja, wie ben ik? Ik zou de vereniging maar al te graag willen behoeden van het zwarte gat, maar dat kan ik niet. Erelid Henk, geef jezelf een enorme schouderklop en zet de streep er maar onder. Leve de toekomst.

Maricée
User avatar
Wilster
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 192
Joined: 03 May 2003, 23:00
Contact:

Re: Allerlaatste oproep: Webbeheerders gevraagd!

Post by Wilster »

De oproep van ons erelid Henk geldt nog steeds, dus mensen kom op!

Het zou toch zonde zijn als de website met alle verhalen en verslagen zou verdwijnen.
Mocht je wel willen, maar niet goed weten wat u kunt bijdragen, omdat u zich niet "zo technisch" vindt, neem dan gewoon contact op met Henk of vraag het hem komende woensdag op de ledenvergadering.
Wie maakt Henk blij?

Arjo
User avatar
hdelange
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 737
Joined: 03 Apr 2002, 23:00
Location: Groningen
Contact:

Re: Allerlaatste oproep: Webbeheerders gevraagd!

Post by hdelange »

Beste mensen,

gisteravond was de ledenvergadering van de vereniging.

En ik mag jullie nu melden dat er gelukkig gehoor is gegeven aan de laatste oproepen voor beheerders.

Er hebben zich twee personen gemeld, waarmee het webteam dan op drie komt als Ana en ik ons terugtrekken, officieel per 1-1-2014

Gezien de mensen en ervaringen lijkt het een hele goede mix te worden om de zaken naar belang en kunnen te verdelen.

Ana en ik zijn erg blij dat het op het laatste moment is gelukt en dat het werk waar wij ons best voor gedaan hebben gewoon kan doorgaan.
De namen noem ik later, we zitten nu in het beginstadium, maar de intenties van beide nieuwe mensen zijn goed te noemen.

Ook op de andere fronten is er goed nieuws, zowel voor het bestuur als voor de redactie van de "Grauwe Gors" hebben we weer genoeg mensen om door te gaan.

Zoals het er nu naar uit ziet komen we met de vereniging ook uit de "recessie" en is het dieptepunt voorlopig voorbij.

MvG,

Henk
jhvenema
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 447
Joined: 09 May 2009, 22:42

Re: Allerlaatste oproep: Webbeheerders gevraagd!

Post by jhvenema »

Beste Henk (en Ana),

Dit is allemaal goed nieuws! Via deze weg heel veel dank voor al het werk dat jij en ook Ana gedurende zeer lange tijd voor de website hebben gedaan. De website wordt zeer gewaardeerd, dat blijkt uit het aantal hits en ook uit de enquête van vorig jaar. Het is de spil van Avifauna. Wat mij betreft in de toekomst nog nadrukkelijker te gebruiken door bestuur, werkgroepen en commissies om zaken die spelen over te brengen aan de leden.
Henk en Ana bedankt! En de nieuwe webmasters heel veel succes gewenst! Dank alvast!
Groet Jan Henk.
Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest