Afscheid webbeheerders en welkom nieuwe webbeheerders

Discussie over de Vereniging!

Moderator: hdelange

Locked
User avatar
hdelange
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 737
Joined: 03 Apr 2002, 23:00
Location: Groningen
Contact:

Afscheid webbeheerders en welkom nieuwe webbeheerders

Post by hdelange »

Afscheid webbeheerders Ana Buren en Henk de Lange

Per 1 januari nemen wij, Ana Buren en Henk de Lange, afscheid als webbeheerders van de website Avifauna Groningen. Gelukkig is er op het allerlaatste moment goede opvolging gekomen en is het voortbestaan van de site voor de vereniging gegarandeerd.

Bijna 14 jaar heb ik de site met veel plezier beheerd, en Ana heeft me daarbij zo'n 8 jaar fantastisch geholpen, dus zeker voor haar ook alle credits. De komende tijd werk ik de nieuwe beheerders nog beter in en laat daarbij alles verder aan hen over. Daarna treed ook ik definitief terug.

Iedereen die de afgelopen jaren deelgenoot is geweest van de site willen we hartelijk danken voor het in ons gestelde vertrouwen. Ook alle mensen die op wat voor manier dan ook een bijdrage hebben geleverd bedanken we hierbij en we hopen dat ook de nieuwe beheerders op jullie bijdragen kunnen rekenen in de toekomst.

De nieuwe webbeheerders:

Het team bestaat vanaf nu uit Dieko Alting , Bernadette Balten en Aaldrik Sillius. Dieko beheert al vanaf mei 2013 de fotogalerij. Bernadette zal zich in eerste instantie bezig gaan houden met het aanmaken en onderhouden van de artikelen. Aaldrik is zich nu in sneltreintempo aan het inwerken in Joomla om de techniek in de vingers te krijgen. Dieko is daar inmiddels ook al wat in thuis, zodat het gezamenlijk een goede mix is van kennis en kunde.

We hebben er dan ook vertrouwen in dat het allemaal goed komt met de site en dat die voortgezet kan gaan worden. We wensen de nieuwe beheerders daarbij alle succes toe!

Bijdragen voor de website moet u voortaan sturen naar beheer@avifaunagroningen.nl en foto's of ander materiaal voor de galerij naar foto@avifaunagroningen.nl en niet meer naar onze privé mail.

Ana Buren en Henk de Lange
User avatar
htwiest
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 11
Joined: 29 Jun 2002, 23:00
Location: Westerlee

Re: Afscheid webbeheerders en welkom nieuwe webbeheerders

Post by htwiest »

Henk en Ana,
Dank voor al het werk dat jullie gedaan hebben. ik heb altijd genoten van de site en als jullie opvolgers zo doorgaan (waaraan ik niet twijfel) zal het interessant blijven! De opvolgers: heel veel succes!
Henk
schup
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 28
Joined: 02 Nov 2009, 21:45

Re: Afscheid webbeheerders en welkom nieuwe webbeheerders

Post by schup »

Henk en Ana,

Heel veel waardering voor jullie werk, klasse, en hartelijk bedankt.
Opvolgers: veel succes.

Henk.
User avatar
Wilster
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 192
Joined: 03 May 2003, 23:00
Contact:

Re: Afscheid webbeheerders en welkom nieuwe webbeheerders

Post by Wilster »

Hallo Henk en Ana,

Mooi dat jullie opvolgers hebben gevonden.
Uiteraard volgt nog wel een officieel bedankt op de volgende ledenvergadering, maar bij deze wil ik jullie beiden alvast bedanken voor het feit dat jullie de website hebben gemaakt tot wat het is. Fantastisch gedaan de afgelopen jaren!

Ik wens jullie opvolgers bij deze veel succes, hoewel ik vermoed dat jullie op de achtergrond nog wel een rol zullen spelen totdat het nieuwe team is ingewerkt.

En zo gaat de website ook na 1 januari 2014 gelukkig verder :D

Arjo
roel
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 23
Joined: 15 Jan 2009, 00:20

Re: Afscheid webbeheerders en welkom nieuwe webbeheerders

Post by roel »

Henk en Ana,
Dank voor jullie inzet de afgelopen jaren!
Dankzij jullie was het de afgelopen jaren mogelijk om dagelijks te genieten van foto's en verhalen....

Hulde

Roel
randomeda
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 99
Joined: 20 Apr 2011, 22:38

Re: Afscheid webbeheerders en welkom nieuwe webbeheerders

Post by randomeda »

Heel erg bedankt!!! En Succes voor de opvolgers!
Maricée Ten Bosch
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 80
Joined: 04 Mar 2009, 17:41

Re: Afscheid webbeheerders en welkom nieuwe webbeheerders

Post by Maricée Ten Bosch »

HENK & ANA !

Ik sluit me helemaal bij de vorige schrijvers aan:
heel véél dank voor jullie GEWELDIGE INBRENG, WERKIJVER,
het FIJNE CONTACT en ALLES wat jullie ALTIJD gedaan hebben om die MOOIE WEBSTEK in de lucht te houden! =D>

Dieko, Bernadette en Aaldrik wens ik veel succes en plezier toe, wat goed dat jullie het werk op willen pakken :P

Maricée
virry
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 20
Joined: 22 Apr 2008, 23:00

Re: Afscheid webbeheerders en welkom nieuwe webbeheerders

Post by virry »

Beste Henk, Ana, Dieko, Bernadette en Aaldrik,

Natuurlijk wil aansluiten bij de vorige reacties en Henk en Ana enorm bedanken voor alle inzet en uren besteed aan deze mooie website!!
Nogmaals Hulde !
En Dieko, Bernadette en Aaldrik,
geweldig dat jullie het stokje over nemen om dit alles voort te zetten! Is het misschien een idee dat jullie je even kort voorstellen? Dat kan natuurlijk op een volgende vergadering, maar dat duurt nog zo lang en via dit medium bereikt het iedereen en het lijkt me leuk te weten wie deze omvangrijke site met foto's, forum en alle mogelijke verslagen en verhalen enz onderhoudt.
Alvast ontzettend bedankt en veel succes met jullie klus,
Virry
User avatar
anaburen
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 754
Joined: 13 Nov 2002, 00:00
Contact:

Re: Afscheid webbeheerders en welkom nieuwe webbeheerders

Post by anaburen »

Ik vind het een heel goed idee van Virry. Een presentatie van de nieuwe webbeheerders.
Ik ben ook erg benieuwd wie de personen zijn die de energie gaan opbrengen om onze mooie website in leven te gaan houden.

Ana
Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests