Bestaat lezingencommissie nog?

Discussie over de Vereniging!

Moderator: hdelange

Locked
User avatar
anaburen
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 754
Joined: 13 Nov 2002, 00:00
Contact:

Bestaat lezingencommissie nog?

Post by anaburen »

Ik heb al zo lang geen aankondiging van een lezing meer gezien. De laatste was in maart 2013.
Bestaat de lezingencommissie niet meer? Dat zou wel heel erg jammer zijn.

groet
Ana
User avatar
Aart
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 537
Joined: 08 Jan 2003, 00:00
Location: Groningen

Re: Bestaat lezingencommissie nog?

Post by Aart »

Ha Ana,

Je bent de eerste die het opvalt.
De lezingencommissie is inderdaad niet heel actief geweest. Leon heeft het erg druk gehad met o.a. het Atlasproject en ook ik heb het nogal druk.
We hebben daarom onlangs besloten op zoek te gaan naar opvolging. Ronald Nuiver wil in de toekomst wel daaraan bijdragen, maar kan dit natuurlijk niet alleen.
Als er nog 1 of 2 mensen zijn die hem willen helpen, dan zou dat heel mooi zijn.
Het organiseren van een lezing is helemaal niet zoveel werk; een leuk onderwerp bedenken, daar iemand bij zoeken en een geschikte datum vinden en kijken of er een zaaltje vrij is.
Als 1 of meerdere personen zich bij het bestuur meldt of melden, dan kunnen we in het najaar weer van lezingen genieten.
Ik ben benieuwd.

Aart
User avatar
anaburen
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 754
Joined: 13 Nov 2002, 00:00
Contact:

Re: Bestaat lezingencommissie nog?

Post by anaburen »

Ha Aart,

Wat jammer dat jullie ermee ophouden. Ik heb genoten van de lezingen en die avonden waren tevens altijd een goede gelegenheid om de andere Avifauna-leden te ontmoeten.
Leon en jij hartstikke bedankt voor jullie inspanningen al die jaren.
Ik hoop van harte dat er enthousiaste mensen zijn die zich geroepen voelen om het stokje van jullie over te nemen.

groet
Ana
Locked

Who is online

Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 3 guests