Extra-ledenvergadering, lezing en NLV

Discussie over de Vereniging!

Moderator: hdelange

Locked
User avatar
Wilster
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 192
Joined: 03 May 2003, 23:00
Contact:

Extra-ledenvergadering, lezing en NLV

Post by Wilster »

De leden van Avifauna kunnen alvast wat data noteren in hun agenda:

Op donderdagavond (aanvang 20 uur) 30 oktober a.s. is er een extra-ledenvergadering.
Deze vergadering zal zijn op een afwijkende lokatie, namelijk in een van de zalen van de Immanuelkerk aan het Overwinningsplein (Groningen-Zuid).
De leden zullen later deze week of volgende week de uitnodiging/agenda met nadere informatie per email ontvangen.

Er komt ook weer een lezing aan! Het onderwerp zal de kemphaan zijn. Deze lezing zal wel in 't Vinkhuys zijn, maar de datum heb ik nog niet (woensdag 19 of donderdag 20 november). Meer info volgt. Deze lezing is uiteraard ook toegankelijk voor niet-leden.

Op woensdagavond 10 december zal in 't Vinkhuys de reguliere Najaarsledenvergadering zijn. Uitnodiging/agenda volgt t.z.t. per email.

Arjo Bunskoeke
secretaris
User avatar
Wilster
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 192
Joined: 03 May 2003, 23:00
Contact:

Re: Extra-ledenvergadering, lezing en NLV

Post by Wilster »

Ik heb vrijwel al de meeste leden de uitnodiging/agenda voor de extra ledenvergadering per email gestuurd.
Een paar personen die al voor 2009 lid waren en geen emailadres hebben krijgen de uitnodiging/agenda per snail-mail later deze week.

Er waren toch weer een aantal emails die een bounce gaven, bv. omdat het emailadres (niet meer?) bestond of omdat de Inbox vol was. Als iemand niets heeft ontvangen, maar wel lid is, dan moet hij even contact met mij opnemen via secretariaat@avifaunagroningen.nl.
Zoals in de uitnodiging aangegeven zal het bestuur tot 30 oktober niet ingaan via email (of dit forum) op het hoofdonderwerp van de extra ledenvergadering.

Ter aanvulling op de vorige email kan ik verder melden dat de datum voor de kemphaan-lezing woensdag 19 november is.
Locatie: 't Vinkhuys (Diamantlaan 94/Groningen. Aanvang 20 uur, zaal open 19:30 uur.
In tegenstelling tot de ledenvergadering is de toegang openbaar voor de lezing, dus ook niet-leden zijn welkom. Toegang is gratis.

Arjo Bunskoeke
secretaris
User avatar
Wilster
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 192
Joined: 03 May 2003, 23:00
Contact:

Re: Extra-ledenvergadering, lezing en NLV

Post by Wilster »

De in de agenda aangegeven notulen van de laatste ALV zijn nu te vinden op de downloadpagina van de website:
http://www.avifaunagroningen.nl/index.p ... oad-pagina

(ook te vinden via het menu links)

Arjo Bunskoeke
secretaris
Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest