Reguliere najaarsledenvergadering 10 december 2014

Discussie over de Vereniging!

Moderator: hdelange

Locked
User avatar
Wilster
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 192
Joined: 03 May 2003, 23:00
Contact:

Reguliere najaarsledenvergadering 10 december 2014

Post by Wilster »

Ik had het al eerder aangekondigd, maar bij deze nogmaals de herinnering:
de reguliere najaarsvergadering is op woensdag 10 december a.s. in 't Vinkhuys (Diamantlaan 94, Groningen).
Mede vanwege technische redenen zal de uitnodiging dit keer erg laat worden verstuurd. Ik denk dat ik er niet eerder dan komend weekend aan toe kom.
Op dit moment zit onze huidige penningmeester ook nog ver weg in het buitenland. Hij komt pas komend weekend weer terug. Dat betekent dat ook de begroting 2015 pas laat beschikbaar zal zijn.

Een andere datum die al vast kan worden genoteerd is donderdag 15 januari 2015. Dat zal de volgende lezingenavond zijn. Het is de bedoeling dat, net als in januari 2013, verschillende mensen kort wat kunnen vertellen over een mooi gebied, hun (vogel)vakantie e.d. Nadere info van de lezingencommissie volgt nog, maar wie al bereid is een bijdrage te leveren kan zich alvast opgeven via lezingen@avifaunagroningen.nl

Arjo Bunskoeke
secretaris
User avatar
Wilster
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 192
Joined: 03 May 2003, 23:00
Contact:

Re: Reguliere najaarsledenvergadering 10 december 2014

Post by Wilster »

Ik heb de uitnodiging/agenda+bijlage voor de ledenvergadering van komende woensdag per email verstuurd.
Een paar personen die al voor 2009 lid waren en geen emailadres hebben krijgen de uitnodiging/agenda per snail-mail op dinsdag of (pas) woensdag.

Er waren toch weer een aantal emails die een bounce gaven, bv. omdat het emailadres (niet meer?) bestond of omdat de Inbox vol was. Als iemand niets heeft ontvangen, maar wel lid is, dan moet hij even contact met mij opnemen via secretariaat@avifaunagroningen.nl.

Tot woensdag of op een ander moment,
Arjo Bunskoeke
secretaris
Locked

Who is online

Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 3 guests