Uitkomsten Enquete Website!

Discussie over de Vereniging!

Moderator: hdelange

Locked
User avatar
hdelange
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 737
Joined: 03 Apr 2002, 23:00
Location: Groningen
Contact:

Uitkomsten Enquete Website!

Post by hdelange »

Hallo allen,

Onlangs heb ik de enquête gegevens ontvangen welke bij een van de afgelopen gorzen meegestuurd was. Van alle mensen die een enquête hadden ingevuld *(ca. 97), waren er 43 bij die opmerkingen hadden toegevoegd over de website, waarvoor natuurlijk mijn dank.

De algemene indruk over de site is wel goed gelukkig, alleen wordt hij door 20% ongeveer van die 43 nog wel als te uitgebreid en te onoverzichtelijk beschouwd met betrekking tot de openingspagina.
Hier zit inderdaad wel wat in en dat zal ik gaan aanpassen.

Ik zal proberen de komende tijd de openingspagina wat overzichtelijker te maken. Ik heb al een begin gemaakt, heb de blokken "ringers, werkgroepen, gebieden en vogelreizen al samengevoegd tot 1 blok "Veldleven", hieronder vindt men dan de onderverdeling.
Dit ben ik van plan om met meer gedeeltes te doen, zodat er minder op de hoofdpagina direct te zien is, maar wel met een duidelijke link.

Over overige opmerkingen in de enquête, hier zal ik ook zoveel mogelijk rekening mee proberen te houden, al hoewel het natuurlijk onmogelijk is om aan alle wensen voor 100% te voldoen.
De een wil meer de ander minder, jullie begrijpen wel dat ik daar een middenweg in moet zoeken, kijk nog maar eens naar de discussie over de waarnemingen b.v.

Mocht je nog opmerkingen hebben waar ik mogelijk iets mee kan dan zijn deze natuurlijk altijd welkom, en zal ik ook bekijken of ik die kan verwerken.
Hieronder volgen dan nog een aantal grafiekjes n.a.v. de enquête m.b.t. de website:

Groeten,

Henk
:)
Image

Image
Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 23 guests