ledenvergadering 15 april 2015

Discussie over de Vereniging!

Moderator: hdelange

Locked
User avatar
Wilster
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 192
Joined: 03 May 2003, 23:00
Contact:

ledenvergadering 15 april 2015

Post by Wilster »

Aan de leden

De ledenvergadering is later deze maand op woensdag 15 april a.s. in 't Vinkhuys (Diamantlaan 94-Groningen). Ik had gepland de uitnodigingen gisteren en vandaag (per email) rond te sturen.
Echter, gisteren ging mijn modem thuis stuk (geen internet, geen telefoon. Wel rustig overigens...)
Als Ziggo zijn belofte nakomt dan kan het probleem komende dinsdag worden verholpen.
Dat betekent dus wel dat de uitnodiging/agenda pas volgende week dinsdag of woensdag zullen worden rondgestuurd.

De overige stukken voor de vergadering zullen ergens rond komend weekend op de website worden gezet (hopelijk).

Overige mededelingen:
-het eerder aangekondigde gierzwaluwsymposium gaat niet door
-op 29 april a.s. staat er een lezing gepland verzorgt door de Zwanenwerkgroep (Jan Beekman) over de knobelzwaanpopulatie die al vele jaren door deze Avifauna-werkgroep wordt onderzocht.
Zie verder de eerdere aankondiging (6 maart jl.) van deze lezing in dit forum
-de eerstvolgnde excursie is op 25 april a.s. naar het Noordlaarderbos. Aanmelden voor 18 april a.s. Meer informatie over deze en de andere geplande excursies is te vinden via het hoofdmenu (links)

Arjo Bunskoeke
Secretaris
ps: voor het geval men zich het afvraagt: ik maak nu even gebruik van de internetverbinding op mijn werkplek.
User avatar
Wilster
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 192
Joined: 03 May 2003, 23:00
Contact:

Re: ledenvergadering 15 april 2015

Post by Wilster »

Aan de leden,

De uitnodigingen zijn gisternacht per email verstuurd en de paar uitnodigingen per snail-mail zijn al eerder de deur uitgegaan.
Mocht je wel lid zijn of denken wel lid te zijn en je hebt nog niets ontvangen, dan moet je even contact met mij opnemen (secretariaat-at-avifaunagroningen.nl)
Er waren zeker weer enige bounces van niet- meer bestaande e-mailadressen of met volle inbox, dus die opmerking geldt in ieder geval voor een aantal leden.....

Een oplettende lezer attendeerde mij er op dat de sub-zin bij agendapunt 10 niet klopt :oops: (Anne bedankt), daar is bij de controle bij herhaling over heen gelezen. Ik denk dat de intentie wel duidelijk is en er zal ook zeker geen bijgewerkt HHR zijn volgende week (heb ik nu geen tijd voor), dus dat agendapunt komt toch te vervallen.

Ik wil ook nog even nadrukkelijk wijzen op de opmerkingen/mededelingen die ik in de gisteren verstuurde email heb genoemd.
De aanvullende stukken komen waarschijnlijk pas 1 of 2 dagen voor de vergadering beschikbaar op de website. Het internet werkt weer als vanouds hier thuis, maar verder gaat nog niet zo vlot met het samenstellen van de diverse stukken...

Arjo Bunskoeke
Secretaris
User avatar
Wilster
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 192
Joined: 03 May 2003, 23:00
Contact:

Re: ledenvergadering 15 april 2015

Post by Wilster »

De stukken voor de vergadering kunnen nu worden gevonden op de download-pagina van de website (te bereiken via het hoofdmenu links: Vereniging=>Downloadpagina).

Arjo Bunskoeke
Secretaris
Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests