Heeft bestuur Avifauna gebrek aan visie?

Hier kun je opmerkingen en/of vragen kwijt m.b.t. natuurbebeer en natuur in het algemeen

Moderator: hdelange

Locked
User avatar
Aart
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 537
Joined: 08 Jan 2003, 00:00
Location: Groningen

Heeft bestuur Avifauna gebrek aan visie?

Post by Aart »

Woensdag 19 maart kwamen de leden van Avifauna bijeen voor de jaarlijkse vergadering. Op het programma kwamen natuurlijk de gewone zaken als begroting, verslagen e.d. aan bod. Daarnaast stond de meerjarenvisie op het programma. Een document waar tijden door bestuursleden en door werknemers van de provinciale dienst aan gewerkt is. Desondanks is het een rommelig geschrift geworden met vele open deuren en holle kreten. Graag had ik op de daarvoor bestemde plaats en tijd mijn mening er over gegeven. Helaas toeval of niet de tijd was om en was gereserveerd voor de lezinghouder. Het bestuur bleek niet te vermurwen ondanks dat er al weken van te voren signalen waren dat het een lange vergadering zou worden en probeerde de visie er nog door te jassen. Dat lukte gelukkig niet en e.e.a. werd vooruitgeschoven (waarheen en wanneer, ik weet het niet).
<BR>Ook de perikelen rondom de samenwerking met de jagers kon nauwelijks aan bod komen.
<BR>Resultaat een halve vergadering en een halve lezing!
<BR>Kunnen wij iets verwachten van een meerjarenvisie van een bestuur als dit bestuur niet eens een enkele avond kan plannen?
<BR>Arrogantie?, naïviteit? of een gebrek aan visie?
<BR>Volgens mij het laatste!
<BR>
<BR>Aart
User avatar
Guest

Heeft bestuur Avifauna gebrek aan visie?

Post by Guest »

Wel eens van positieve feedback gehoord? Schijnt veel beter te werken.
User avatar
Guest

Heeft bestuur Avifauna gebrek aan visie?

Post by Guest »

Ja, maar daar moet je dan wel de tijd voor krijgen!
Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 48 guests