Excursie organiseren in Nationale Vogelweek?

hier kunt u oproepen, mededelingen, excursies, lezingen van anderen(derden) plaatsen.

Moderator: hdelange

Locked
Maricée Ten Bosch
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 80
Joined: 04 Mar 2009, 17:41

Excursie organiseren in Nationale Vogelweek?

Post by Maricée Ten Bosch »

Iets voor jou?
Zet Avifauna Groningen op de kaart tijdens de zesde Nationale Vogelweek: van 6 t/m 14 mei 2017. Een mooie kans om nieuwe vogelliefhebbers te enthousiasmeren en onze organisatie te promoten.
Je kunt een wandeling of fietstocht door een bepaald gebied maken, hoe vroeg of laat kies je zelf, iets doen met natuurfotografie, vogelgeluiden, maakt niet uit. Laagdrempelig.
Het organiseren gaat heel eenvoudig in drie stappen via http://www.vogelweek.nl/activiteit-organiseren.
Ik organiseer al enkele jaren een wandeling door de Oranjebuurt. Erg leuk en altijd vol (18 mensen).

Vanaf het moment dat je excursie op de website staat, kunnen deelnemers zich direct online inschrijven.
Je kunt als excursieleider direct zien hoeveel aanmeldingen er zijn bij je excursie als je inlogt op je account.
Vogelbescherming zorgt voor de landelijke promotie van de Nationale Vogelweek.
Na afloop van je excursie kun je feedback van je deelnemers teruglezen. Log hiervoor in op je account.
Vragen?

Neem contact op Debby Doodeman als uitvoerend projectleider van de Vogelweek bij Vogelbescherming Nederland via vogelweek@vogelbescherming.nl of telefoon 06-30021816.

Maricée Ten Bosch
User avatar
arenaria
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 1125
Joined: 10 May 2002, 23:00

Re: Excursie organiseren in Nationale Vogelweek?

Post by arenaria »

Op zondag 14 mei is al een Little Big Gemeente Groningen Day georganiseerd, maar Avifauna Groningen heeft laten weten hieraan niet mee te werken en ik neem aan dat men dat ook niet bij bovenbeschreven evenementen zal doen (?).

Teams kunnen zich nog aanmelden, trouwens, bij mij, via arenaria@home.nl.

Jan Allex
Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 37 guests