Vogelspotter/vogelaar gezocht !

hier kunt u oproepen, mededelingen, excursies, lezingen van anderen(derden) plaatsen.

Moderator: hdelange

Locked
Steffan9663
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 1
Joined: 06 Dec 2017, 15:38

Vogelspotter/vogelaar gezocht !

Post by Steffan9663 »

Met spoed zijn wij op zoek naar een vogelmaatje/collega spotter.

Voor een bewoner van ons zorgcentrum, een man van 52 jaar oud, zijn wij op zoek naar iemand, die net zo gepassioneerd is van het vogelen als deze man. Man is beperkt in het vervoer, heeft alleen een fiets. Misschien is het iets, om samen, bijvoorbeeld eens per week, en desnoods 1x per maand een zaterdag wat verder weg te kunnen.
Man had een vogelmaatje, maar deze is gestopt, nu is hij naarstig op zoek naar een nieuwe vogelvriend. :D

Het gaat erom, dat men samen deze prachtige hobby uit kan voeren, later zet deze man de gegevens ook op waarnemingen.nl

Aangezien deze man nog werkzaam is, heeft het de voorkeur, om doordeweeks alleen op de woensdag te gaan vogelen.

We horen graag, of er iemand binnen jullie vereniging is die dit wil gaan doen, anders horen wij ook graag, waar we misschien andere mensen kunnen benaderen om deze vraag te stellen ?
User avatar
Wilster
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 192
Joined: 03 May 2003, 23:00
Contact:

Re: Vogelspotter/vogelaar gezocht !

Post by Wilster »

Ik weet niet of er al iemand op deze oproep heeft gereageerd, maar aangezien het de Dag van de Vrijwilliger is wil ik de oproep nog een keer onder de aandacht brengen door het weer bovenaan te zetten in het forum.
Bij deze en ik hoop dat iemand reageert.

Arjo Bunskoeke
secretaris Avifauna Groningen
harmjan11
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 54
Joined: 05 Nov 2011, 15:55

Re: Vogelspotter/vogelaar gezocht !

Post by harmjan11 »

Dag allen,

Ik heb even rechtstreeks naar de persoon in kwestie gereageerd maar nog niets teruggehoord.
Maar anderen mogen via dit forum natuurlijk ook reageren!

Hartelijke groet van Harm Jan Kiewiet
Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 41 guests