goudplevier en wilstervangers

hier kunt u oproepen, mededelingen, excursies, lezingen van anderen(derden) plaatsen.

Moderator: hdelange

Locked
birkhahn
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 4
Joined: 09 Oct 2010, 15:21

goudplevier en wilstervangers

Post by birkhahn »

hallo ik ben al tijden op zoek naar het boek goudplevier en wilstervangers van de schrijver o eenshuistra wie kan mij daar nog aan helpen tegen een redelijke prijs? gr birkhahn
User avatar
htwiest
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 11
Joined: 29 Jun 2002, 23:00
Location: Westerlee

Re: goudplevier en wilstervangers

Post by htwiest »

Kijk maar eens op Ramsj.nl Het boek met cd kost daar € 9,90 met een beetje verzendkosten.
Henk
User avatar
arenaria
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 1125
Joined: 10 May 2002, 23:00

Re: goudplevier en wilstervangers

Post by arenaria »

Nee, Henk, zo gemakkelijk is het niet. Het boek dat op ramsj wordt aangeboden is het recente boek van Jukema - wat hier wordt gezocht is het oude boek van Eenshuistra ... ik had em vorige maand te koop, maar hij was meteen weg en sindsdien nog een bestelling of 5 voor het boek gehad... veel te goedkoop weggedaan ...

Jan Allex de Roos

mail me als je een vogelboek zoekt
User avatar
anaburen
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 754
Joined: 13 Nov 2002, 00:00
Contact:

Re: goudplevier en wilstervangers

Post by anaburen »

Hoe het precies zit weet ik niet, maar ik ben al sinds een jaar in het bezit van het prachtige boek van Joop Jukema, Theunis Piersma, Jan Hulscher, Erik J. Bunskoeke, Anita Koolhaas & Arend Veenstra, met de titel: "Goudplevieren en Wilsterflappers", uitgeverij KNNV. Het kostte mij destijds nog geen 10 euro.
Erg de moeite waard.

Ana
User avatar
Wilster
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 192
Joined: 03 May 2003, 23:00
Contact:

Re: goudplevier en wilstervangers

Post by Wilster »

Zoals Jan Allex al aangeeft is meneer Korhaan op op zoek naar het boek van Eenshuistra uit 1973, dat veel zeldzamer is dan het meer recentere boek van Jukema & co. Maar dat boek is natuurlijk wel veeeeel beter :)

Wilster
birkhahn
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 4
Joined: 09 Oct 2010, 15:21

Re: goudplevier en wilstervangers

Post by birkhahn »

hallo ja dat klopt ik zoek het oude boek van eenshuistra ik ben er al meer dan vijf jaar naar op zoek en heb sindsdien nog maar een aanbieding gehad en dat is helaas niks geworden aangezien deze persoon dacht dat hij goud in handen had ik wil wel een goede prijs betalen maar het moet wel in het redelijke blijven gr birkhahn
User avatar
arenaria
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 1125
Joined: 10 May 2002, 23:00

Re: goudplevier en wilstervangers

Post by arenaria »

Ja, dit is altijd moeilijk. De invullen van wat een 'redelijke prijs' is, is heel persoonlijk. Als de verkoper een prijs vraagt die hij ook krijgen kan, heeft hij gelijk - dan kan de markt het dus aan.

Mijn laatste exemplaar ging voor 35 euro meteen weg. Dat was dus duidelijk te weinig, ook al omdat ik daarna nog 5 bestellingen voor het niet-leverbare boek kreeg. Ik had de verhouding vraag/aanbod niet goed ingeschat.

Ik denk dat ik voor mijn volgende Eenshuistra 50 euro ga vragen - mocht ik er al ooit een kunnen vinden.

Jan Allex de Roos
birkhahn
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 4
Joined: 09 Oct 2010, 15:21

Re: goudplevier en wilstervangers

Post by birkhahn »

tot een 50 euro vind ik nog een redelijke prijs alles daarboven reken ik als ,,goud,, dus mocht u hem nog eens tegenkomen voor 50 euro zou ik hem graag overnemen birkhahn
birkhahn
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 4
Joined: 09 Oct 2010, 15:21

Re: goudplevier en wilstervangers

Post by birkhahn »

ben inmiddels voorzien gr birkhahn
Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 47 guests