vrijdag 13 april: Bleker in Haren

Hier kun je opmerkingen en/of vragen kwijt m.b.t. natuurbebeer en natuur in het algemeen

Moderator: hdelange

Locked
User avatar
alcovanklinken
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 173
Joined: 14 Nov 2005, 00:00

vrijdag 13 april: Bleker in Haren

Post by alcovanklinken »

voor wie belangstelling heeft: op vrijdag 13 april komt Bleker naar Haren, om te debatteren met Wilfred Alblas (Natuurmonumenten) over het natuurbeleid. Plaats: Astoria, Rijksstraatweg 200, aanvang 19.30 uur. Ook niet-leden van het CDA zijn welkom.

Met vriendelijke groeten,


Alco van Klinken
User avatar
Aart
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 537
Joined: 08 Jan 2003, 00:00
Location: Groningen

Re: vrijdag 13 april: Bleker in Haren

Post by Aart »

Dat vrijdag de dertiende ongeluk brengt, wisten we wel.

:( A.
martijn
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 187
Joined: 23 Apr 2010, 21:38

Re: vrijdag 13 april: Bleker in Haren

Post by martijn »

Da's een goeie Aart! Zelf wou ik bijna schrijven "dat het beter is dat ik niet heen ga, want ik kan die vent wel wurgen".................................Oeps, schrijf ik het toch.

Martijn.
jhvenema
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 447
Joined: 09 May 2009, 22:42

Re: vrijdag 13 april: Bleker in Haren

Post by jhvenema »

Beste Martijn,

Ik ken je verder niet maar ik denk dat dit soort (niet grappige) bijdragen aan het forum de fatsoensnormen te buiten gaan, althans wel die van mij.
Als betrekkelijk nieuw lid vind ik het vervelend bij een club te horen waar dit soort reacties op een website geplaatst worden. Het zou je sieren de bijdrage weg te halen en ook in het vervolg even tot 10 te tellen voordat je je reacties op dit forum plaatst.
Ik hoop dat er meer mensen zo over denken.

Met vriendelijke groet,
Jan Henk Venema.
Fred van Maurik
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 182
Joined: 04 Jun 2008, 16:14

Re: vrijdag 13 april: Bleker in Haren

Post by Fred van Maurik »

Ben het geheel met Jan Henk eens

groet

Fred
frank
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 2
Joined: 14 Feb 2012, 09:32

Re: vrijdag 13 april: Bleker in Haren

Post by frank »

Ik ben het eens met Jan Henk Venema.

Met vriendelijke groet,

Frans Buschman
User avatar
hdelange
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 737
Joined: 03 Apr 2002, 23:00
Location: Groningen
Contact:

Re: vrijdag 13 april: Bleker in Haren

Post by hdelange »

Beste mensen,

ik heb me er deze keer niet mee bemoeit, ben zelf niet zo snel voor ingrijpen en censuur en had daarom ook niets gewijzigd in de tekst, of weggehaald.
Zelf vindt ik het ook een grensgeval, het wordt wel eens vaker gezegd zo op deze manier om aan te duiden dat je een hekel aan iemand hebt, dat wil niet zeggen dat je de tekst letterlijk moet nemen.

En dat zie ik hier ook zo. Dat andere mensen er meer moeite mee hebben is wel duidelijk en kan ik me ook voorstellen, een ieder heeft zo zijn grenzen zonder elkaar daarop te veroordelen.

Dat de heer Bleker de nodige weerstand oproept is ook wel gebleken de laatste tijd, in tegenstelling tot pak hem beet een half jaar terug, zie je de man niet veel meer in de Media, hij heeft zichzelf met Mauro behoorlijk te kijk gezet.
Bij zo’n meeting zou je de man met woorden kunnen duidelijk maken dat je niet met zijn plannen eens bent als dat zo is, kortom daar is zo’n bijeenkomst voor om met ze in discussie te gaan.

Ik sluit dan ook dit onderwerp, en het mag duidelijk zijn dat we een beetje met elkaar rekening moeten houden met wat we zeggen.
Het moet hier geen forum worden a la “geenstijl” of “Fok!”, daar zal ik ook voor waken.

Ik zou zeggen ga het veld in en vang eens een Koekoek in je blikveld!

MvG,

Henk
Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 52 guests