Het is gelukt

Hier kun je opmerkingen en/of vragen kwijt m.b.t. natuurbebeer en natuur in het algemeen

Moderator: hdelange

Locked
User avatar
wimvanboekel
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 122
Joined: 23 Nov 2002, 00:00
Location: Peize
Contact:

Het is gelukt

Post by wimvanboekel »

HOERA, HET IS GELUKT!!!

inderdaad ben ik gekozen voor het bestuur van het Waterschap Noorderzijlvest. Gisteravond werd de (voorlopige) uitslag bekend gemaakt en bleek dat ruim 1700 mensen op mij gestemd hebben. Als jij daar ook een van was, dan hartelijk dank voor je steun! Helaas bleek de opkomst voor de verkiezingen nog lager te zijn dan de vorige keer. Slechts 24%. Hierdoor hebben de boeren hun machtsposititie in het bestuur weer wat kunnen versterken (bij boeren is de opkomst altijd 100 %). De groene bestuursleden zullen dus hard moeten knokken om hun ideeën verwezenlijkt te krijgen in het bestuur. Ook ik zal daarvoor mijn best doen. Ik wil ook graag op de hoogte blijven van jullie ideeën, wensen en problemen op het gebied van het waterbeheer. Mail me gerust (wvanboekel@home.nl) als je een vraag hebt, of iets onder mijn aandacht wilt brengen. Ik zal ook proberen jullie op de hoogte te houden van interessante ontwikkelingen op dit terrein.

Groeten,

Wim van Boekel

User avatar
Guest

Post by Guest »

Hoi Wim,

Gefeliciteerd!
&
Succes!

Aart
Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 43 guests