vogelkijkhut ?

Hier kun je opmerkingen en/of vragen kwijt m.b.t. natuurbebeer en natuur in het algemeen

Moderator: hdelange

Locked
User avatar
draaisma
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 62
Joined: 01 May 2002, 23:00
Location: Groningen

vogelkijkhut ?

Post by draaisma »

Volgens www.vogelkijkhut.nl staat er bij Adorp, Harssensbosch, een vogelkijkhut. Echter niks kunnen ontdekken. Eens waren er wel plannen voor. Weet iemand hier meer van? Terrein is van Gron. Landschap.

Gert
User avatar
theojager
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 33
Joined: 09 Jan 2006, 00:00
Contact:

Post by theojager »

Ik heb daar een jaar geleden ook een keer gezocht, maar ook niets kunnen vinden. Wellicht goed om hier (nogmaals) een mailtje over te sturen naar de beheerder van www.vogelkijkhut.nl. Een berichtje naar Groninger lLandschap (wil ik wel doen) kan ook uit.

Theo Jager
User avatar
willemwind
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 119
Joined: 11 Sep 2005, 23:00
Location: Siddeburen
Contact:

Post by willemwind »

Er kloppen op die site idd wat dingen niet, zo kan het dus met deze vogelkijkhut zijn dat ie niet eens bestaat. (of niet meer)
Dat is bv. met de hut bij het Hondshalstermeer ook zo (bij wagenborgen), die hut is een paar jaar geleden afgebroken omdat ie steeds werd vernield, die staat dus ook nog steeds op de site...
User avatar
draaisma
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 62
Joined: 01 May 2002, 23:00
Location: Groningen

Post by draaisma »

Ik kreeg vandaag een mailtje van de beheerder van de site, dat hij de kijkhut op de site verwijderd heeft.

Gert
User avatar
willemwind
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 119
Joined: 11 Sep 2005, 23:00
Location: Siddeburen
Contact:

Post by willemwind »

ik zag net dat deze hut er ook nog op staat: De Paauwen - Vogelkijkhut, dit is een vogelkijkhut bij het schildmeer, maar die is ook al een paar jaar geleden gesloopt omdat hij steeds vernield werd...een update op die site zou toch wel handig zijn!
User avatar
ArjenDrost
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 35
Joined: 18 Nov 2004, 00:00
Location: Haren
Contact:

Post by ArjenDrost »

Ik ken deze site niet, maar zo'n site kan volgens mij alleen maar up to date gehouden worden als mensen uit het veld berichten sturen over nieuwe hutten, of over hutten die intussen weg zijn.

Kortom, niet hier berichtjes erover sturen, maar naar de beheerder van die site.

Groeten, Arjen.
User avatar
willemwind
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 119
Joined: 11 Sep 2005, 23:00
Location: Siddeburen
Contact:

Post by willemwind »

al gedaan :wink:
Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 36 guests