Nieuw Tijdschrift Uilen onlangs verschenen.

hier kunt u oproepen, mededelingen, excursies, lezingen van anderen(derden) plaatsen.

Moderator: hdelange

Locked
User avatar
hdelange
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 737
Joined: 03 Apr 2002, 23:00
Location: Groningen
Contact:

Nieuw Tijdschrift Uilen onlangs verschenen.

Post by hdelange »

Het eerste nummer van het tijdschrift UILEN, het gezamenlijke product van vier landelijke Uilengroepen is nog net eind 2010 verschenen.
Het 2e nummer zal in het najaar van 2011 verschijnen.

Het blad telt 100 pagina's en staat boordevol allerlei informatie over alle in Nederland voorkomende Uilen.

wilt u meer informatie dan kunt u terecht op de website van Stone http://www.steenuil.nl

hier vindt u onder de kop nieuws/agenda ook meer informatie over dit verschenen blad, en leest u hoe u ook wellicht aan een exemplaar kunt komen.

UILEN_web.jpg
UILEN_web.jpg (38.7 KiB) Viewed 3221 times
User avatar
TheoR
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 28
Joined: 06 Nov 2006, 00:00
Contact:

Re: Nieuw Tijdschrift Uilen onlangs verschenen.

Post by TheoR »

Ik heb als donateur het blad ook ontvangen en het is zeer de moeite waard. Geeft een goed beeld waar de verschillende uilenwerkgroepen in Nederland mee bezig zijn.
User avatar
marnixjonker
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 191
Joined: 23 Nov 2002, 00:00
Location: Zuidbroek (Gn)
Contact:

Re: Nieuw Tijdschrift Uilen onlangs verschenen.

Post by marnixjonker »

Beste mensen,

Als redactielid van het tijdschrift Uilen kan ik melden dat Uilen 2 inmiddels bij de drukker ligt. Net als nummer 1 vorig jaar is het weer een prachtige editie geworden waarin artikelen staan over alle in nederland voorkomende uilensoorten. En deze keer van de allerkleinste (Dwerguil) tot aan de allergrootste (Oehoe).
Rond 1 december kunnen de abonnees een exemplaar in de bus verwachten.

Heeft u nog geen abonnement? Om de prijs hoeft u het niet te laten. Uilen kost (incl. verzendkosten) maar €7,50. U kunt zich aanmelden door even een mail te sturen naar info @ ruigpootuil.nl met daarin uw naam en adres. Ik zal u dan het rekening nummer mailen waarop de €7,50 op overgemaakt kan worden.

Met vriendelijke groet,
Marnix Jonker
Attachments
Cover Uilen 2
Cover Uilen 2
Cover Uilen 2.jpg (83.98 KiB) Viewed 2999 times
Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 48 guests