Te koop: Tijdschrift Het Vogeljaar - jaargang 37 t/m 61

hier kunt u oproepen, mededelingen, excursies, lezingen van anderen(derden) plaatsen.

Moderator: hdelange

Locked
User avatar
TheoR
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 28
Joined: 06 Nov 2006, 00:00
Contact:

Te koop: Tijdschrift Het Vogeljaar - jaargang 37 t/m 61

Post by TheoR »

Ik heb voor de liefhebbers een unieke verzameling van 24 jaargangen van Het Vogeljaar, tijdschrift voor vogelstudie en vogelbescherming, in de verkoop. Het eerste exemplaar dateert van april 1989 (jaargang 37 nr. 2) en het laatste van december 2013 (jaargang 61 nr. 6). Alle jaargangen zijn verder compleet, sommige inclusief de jaarindexen.

Met (wetenschappelijke) weetjes over vogels, bijzondere waarnemingen, onderzoeksresultaten, vele illustraties enzovoorts. Voor de geïnteresseerde vogelliefhebber een buitenkansje.

De boekjes zijn nog allemaal in zeer goede staat en bevatten geen aantekeningen of gebruikssporen.

De boekjes worden in een keer verkocht. In principe afhalen in Tjuchem. Maar opsturen is ook mogelijk. De verzendkosten (€ 12,90) en het risico zijn dan volledig voor de koper.

Ik reageer alleen op een serieus bod.
User avatar
TheoR
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 28
Joined: 06 Nov 2006, 00:00
Contact:

Re: Te koop: Tijdschrift Het Vogeljaar - jaargang 37 t/m 61

Post by TheoR »

Niemand interesse? Nog de kans tot en met 2 januari, dan gaan ze met het oud papier mee. Dat zou toch zonde zijn?

Ik reageer vanaf nu op ieder bod boven de € 25,-. Dat is de minimumprijs en lijkt me niet te veel voor deze unieke verzameling. De opbrengst gaat naar een goed doel ten behoeve van natuur.
Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 43 guests