meerdaags NOU-congres in Haren eind januari 2015

hier kunt u oproepen, mededelingen, excursies, lezingen van anderen(derden) plaatsen.

Moderator: hdelange

Locked
User avatar
Wilster
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 192
Joined: 03 May 2003, 23:00
Contact:

meerdaags NOU-congres in Haren eind januari 2015

Post by Wilster »

Op vrijdagavond 30 en zaterdag 31 januari, zondag 1 februari 2015 organiseert de Nederlandse Ornithologische Unie een meerdaags congres in het Voormalig Biologisch Centrum (Het Biotoop), Kerklaan 30 in Haren.
Centraal op het congres staat de samenwerking tussen amateurs en professionals. Iedereen kan zijn/haar onderzoek presenteren in korte lezingen, er is een aantal plenaire lezingen door bekende ornithologen, er worden workshops georganiseerd gericht op het doen van vogelonderzoek.
Er zijn o.a. workshops over:
-Snijden in vogels, wat kun je daarvan leren?
-Vogels vangen en ringen in praktijk
-Zo doe je goed nestkastonderzoek
-Leer de juiste (onderzoeks)vragen stellen
-Veldonderzoek aan roofvogels
-En nu die gegevens uitwerken!
-Zo schrijf je een artikel
Meer informatie over het programma, hoe je je kunt opgeven en meer is te vinden op de website van de NOU: www.nou.nu

De NOU is als medeorganisator ook aanwezig op de tijdens de Landelijke (vogelaars)Dag in Ede op 29 november.

-----------------------------------------
Arjo Bunskoeke
secretaris Avifauna Groningen
-----------------------------------------
User avatar
arenaria
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 1125
Joined: 10 May 2002, 23:00

Re: meerdaags NOU-congres in Haren eind januari 2015

Post by arenaria »

Kan iemand mij helpen aan namen en mailadressen of telefoonnummers van mensen die bij de NOU verantwoordelijk zijn voor het organiseren van dit Congres? Ik heb al iedereen gemaild die ik kan bedenken, maar ik krijg geen enkele respons. Kennelijk voelt niemand van de door mij benaderde mensen zich verantwoordelijk, en via de site van de NOU kan ik alleen maar bellen met het Trekvogelstation ...

Groet,
Jan Allex de Roos
arenaria@home.nl
User avatar
arenaria
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 1125
Joined: 10 May 2002, 23:00

Re: meerdaags NOU-congres in Haren eind januari 2015

Post by arenaria »

Nou, de eerste twee heb ik al gemaild ... wat ik eigenlijk zou willen is een telefoonnummer van degene die dit allemaal organiseert ...

Groet en zeker ook dank,
Jan Allex
Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest