Het nieuwe TV-kijken

hier kunt u oproepen, mededelingen, excursies, lezingen van anderen(derden) plaatsen.

Moderator: hdelange

Locked
User avatar
Aart
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 537
Joined: 08 Jan 2003, 00:00
Location: Groningen

Het nieuwe TV-kijken

Post by Aart »

Beste vogelaars,

Graag wil ik jullie aandacht voor het volgende.
Op 1 april wordt in omroepland de nieuwe ledentelling gehouden. Aan de hand hiervan wordt bepaald hoeveel zendtijd bestaande en nieuwe omroepen krijgen.
Voor een van deze omroepen is de telling heel belangrijk; ze zijn nu nog aspirant-lid, maar moeten om als volwaardige omroep mee te kunnen doen 150.000 leden hebben. Zonder het benodigde aantal leden vliegen ze er zelfs helemaal uit.
Het gaat om LLink, de omroep die veel aandacht heeft voor Natuur, Milieu en eco-reizen.
Ik zou jullie op willen roepen lid te worden van deze omroep. Het groene geluid van deze omroep moeten we blijven zien en blijven horen!
Meld je aan voor het te laat is via hun website http://llink.nl/beginpagina/index.php.
Voor minder dan 6 euro/jaar ben je lid.

Bedankt, Aart
dralion13
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 15
Joined: 14 Oct 2008, 13:12

Re: Het nieuwe TV-kijken

Post by dralion13 »

wij zijn lid

3 op reis is een geweldig programma
gr. Gijs
User avatar
Aart
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 537
Joined: 08 Jan 2003, 00:00
Location: Groningen

Re: Het nieuwe TV-kijken

Post by Aart »

LLink heeft momenteel nog minder dan 10.000 nieuwe leden nodig. Het is dus spannend.
Als jullie een groen en duurzaam geluid willen laten horen, wordt dan lid!
Maak je neefjes, nichtjes en de hond ook lid. Zo is de EO ook groot geworden.
En, geef het door!

A.
bolp
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 4
Joined: 02 Apr 2009, 13:47

Re: Het nieuwe TV-kijken

Post by bolp »

Helaas, Link zit in behoorlijke problemen door financieel wanbeleid. Ik ben benieuwd wat er van hun programma's overblijft. 3 op reis verdwijnt in ieder geval en of je deze organisatie moet blijven steunen is voor mij een groot vraagteken.
User avatar
Aart
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 537
Joined: 08 Jan 2003, 00:00
Location: Groningen

Re: Het nieuwe TV-kijken

Post by Aart »

Hallo allemaal,

Zoals jullie waarschijnlijk gehoord of gelezen hebben, heeft LLink het gehaald. Voor 1 april heeft de aspirantomroep meer dan 150.000 leden weten te werven.
Uit de reacties heb ik begrepen dat velen van jullie, gehoor hebben gegeven aan mijn oproep. Dank daarvoor.
Ik denk dat de financiële problemen nu snel achter de rug zijn. Als je eenmaal in het publieke bestel zit wordt je financiële armslag snel groter.
We kunnen denk ik programma's verwachten die goed zijn voor Natuur en Milieu.

Groeten, Aart
bolp
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 4
Joined: 02 Apr 2009, 13:47

Re: Het nieuwe TV-kijken

Post by bolp »

Dat is wel erg positief. Link zal al in het publieke bestel. Daar gaat ons belastinggeld. Het zullen wel herhalingen worden de komende jaren. Daar zit ik niet echt op te wachten
User avatar
Aart
Vogelaar
Vogelaar
Posts: 537
Joined: 08 Jan 2003, 00:00
Location: Groningen

Re: Het nieuwe TV-kijken

Post by Aart »

Ik begreep dat je heel wat positiever bent over het belastinggeld dat door defensie over de balk wordt gesmeten. (zie 40 jaar kogels in de Lauwersmeer) En dat terwijl keer op keer door de militairen zelf wordt aangetoond dat hun 'humanitaire' interventies alleen maar averechts werken. Dan is Llink toch heel wat positiever bezig.
Maar vertel eens, waar staat Bolp voor. Misschien Bunch of lost people of wil je zeggen dat Bolp je echte naam is.

Aart
Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests